Dobromir Kułakowski – właściciel

Wykształcenie

Absolwent Uniwersytetu  Gdańskiego Wydziału Ekonomi, specjalizacja Organizacja i  Zarządzanie

Doświadczenie zawodowe

Od 1995 roku właściciel obiektu  Pensjonat Familia we  Władysławowie.

W latach 1998 – 2004 Dyrektor  Zarządzający i właściciel Ship  Personal Courses International,  gdzie ogromnym sukcesem  okazała się współpraca z firmą  Princess Cruisess (największej  kompanii ekskluzywnych promów  wycieczkowych w standardzie  pięciu gwiazdek pływających na  świecie), dla których  przeprowadzano rekrutację oraz kompleksowe szkolenie pracowników w standardzie *****

W latach 2008 – 2011  współpracował z ENERGA S.A.  (spółka zależna MCSE) w roli  konsultanta ds. zarządzania  obiektami hotelowo-  gastronomicznymi. W związku z zawartym  kontraktem, odpowiedziany za  kompleksową konsultację w  zakresie restrukturyzacji i  zarządzania obiektami należącymi  do grupy MCSE.

Dzięki wprowadzonym zmianom  obłożenie hoteli w skali roku  wyniosło 76%, przy czym średnia  krajowa oscylowała na poziomie  63%. Wcześniej notowano obłożenie w granicach 48 – 51%.  Wzrósł także wskaźnik ADR,  odnoszący się do średniej stawki  za pokój, o 23% do poziomu 55  EUR na hotel trzygwiazdkowy,  natomiast wskaźnik RevPAR  wyniósł 43 EUR.

Od 2000 roku Prezes Zarządu i  właściciel obiektu Hotel Królewski  oraz Restauracji Stary Spichlerz –  Puby i Restauracje Sp. z o.o.

Rok później został  współwłaścicielem baru/pubu  Zimne Nóżki, znajdującego się w  centrum Gdańska.

W 2013 roku powstała spółka Małe  Morze Sp. z o.o. (partnerstwo  publiczno – prywatne; 30% udziałów  posiada Spółka komunalna  Gminy Władysławowo), której jest  Prezesem Zarządu i  współwłaścicielem.

W tym samym roku stał się też  właścicielem Browar Sopot Sp. z  o.o., koncept restauracji rybnych z  produkcją browaru o unikalnej  recepturze Starego Browaru Sopot.

Od 2015 roku Prezes Zarządu i  współwłaściciel RESORT  Nadmorskie Hotele Sp. z o.o. –  aktualnie powstającego hotelu Błękitny Żagiel w Gdyni.

 

Działalność związana z  prowadzeniem wcześniej  wymienionych hoteli i restauracji  sprowadza się do realizowania  następujących zadań:

  • Analiza rynku i jego specyfiki. Określenie grup docelowych i konkurencji dla poszczególnych  obiektów
  • Opracowanie biznesplanów dla każdego z obiektu w oparciu o analizę rynku, jego specyfikę,  konkurencję i zagrożenia w  danym rejonie
  • Opracowanie strategii marketingowej i wizerunkowej dla obiektów, z  podziałem na plany krótko  i długoterminowe
  • Kompleksowy nadzór nad projektem i jego realizacją dla obiektu hotelowego w  standardzie trzech gwiazdek.  Nadzór nad wymaganymi  przeglądami i koncesjami w  oparciu o obowiązujące  przepisy
  • Określenie i wdrożenie wymagań sprzedażowych oraz norm dla  obłożenia obiektów
  • Określenie i wdrożenie planów sprzedażowych, określenie norm F/C,  systemów raportowania,  obiegu dokumentów oraz  standardów
  • Nawiązanie współpracy z największymi portalami i ujednolicenie wartości  prowizyjnych
  • Nawiązanie współpracy i zawarcie umów ramowych z Grupami Kapitałowymi,  prowadzącymi interesy w  regionie
  • Nadzór nad działem finansowym. Optymalizacja kosztów,  zwiększenie wartości firmy
  • Wdrażanie nowych obszarów działalności firm, mających na celu zwiększenie przychodów  przedsiębiorstwa i  atrakcyjności oferty obiektów
  • Implementacja najnowszych rozwiązań oraz technologii usprawniających procesy  wszystkich działów w  obiektach.

Współpraca z mediami:

Back to Top